17 марта 2011 г.

i fun my boots

I love shoes .... unreal even if it's snowboard boots ..... well when the shoe has a sonorous name, but in fact it is not important, important that it be original and unusual.
Recently, break the box with the shoes, I realized that I had only one ballerina, and the rest of the shoes with heels at least 13 cm I a hopeless case. And all because a friend of mine, or rather his height allows me to wear heels with my growth 176 cm
Very soon dry asphalt, and I can even walk your shoes are not afraid to fall in the snow ... and sneakers will go to rest in a corner .... and will see the light just riding a BMX or starting a long journey .....
And there, and summer just around the corner .....




disquared




я нереально люблю обувь.... даже если это сноубордические ботинки.....Хорошо когда обувь имеет звучное имя, но по сути это пока не важно, главное чтобы она была оригинальной, необычной.
Недавно перерыв коробки с обувью, я поняла что у меня только одни балетки, а вся остальная обувь на каблуке минимум 13 см. Я неисправима. А все потому что мой друг, а точнее его рост позволяют мне носить каблуки при моем росте 176 см.
Совсем скоро высохнет асфальт, и я смогу выгулять свою обувь не боясь упасть в сугроб... и кеды пойдут отдыхать в дальний угол ....и будут видеть свет только катаясь на BMX или пускаясь в длительное путешествие.....
А там и лето не за горами.....

NIKE AIR FORCE 1



miss sixty




2 комментария: